  • 1. Data: 2002-09-05 08:06:11
    Temat: Czy jest tu jakis moderator albo inny opiekun ???
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    Czy nie mozna by zablokowac goscia od spamu religijnego i antyreligijnego ?
    Zaczyna byc pieniacy ...

    AndY

  • 2. Data: 2002-09-05 08:10:14
    Temat: Re: Czy jest tu jakis moderator albo inny opiekun ???
    Od: "G. N." <k...@h...com>

    Użytkownik AndY <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al7359$smj$...@n...tpi.pl...
    > Czy nie mozna by zablokowac goscia od spamu religijnego i antyreligijnego
    ?
    > Zaczyna byc pieniacy ...

    Pokój niech będzie z Tobą.
    Amen!

  • 3. Data: 2002-09-05 17:46:02
    Od: 4TEL <4...@N...wrocek.net>

    AndY wrote:
    > Czy nie mozna by zablokowac goscia od spamu religijnego i antyreligijnego ?
    > Zaczyna byc pieniacy ...

    Wystarczy, że go zignorujesz i wrzucisz do KF'u

    Pozdrawiam
    4TEL

  • 4. Data: 2002-09-05 18:53:51
    Od: "G. N." <k...@h...com>

    Użytkownik 4TEL <4...@N...wrocek.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al859k$qle$...@n...tpi.pl...

    > Wystarczy, że go zignorujesz i wrzucisz do KF'u
    >
    > Pozdrawiam
    > 4TEL

    Nie zapomnij spuścić wody :-)))

    klon

  • 5. Data: 2002-09-06 20:36:48
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Teoretycznie - można. A napewno możesz go zablokować sam. Na otrzymywanych
    postach.

  • 6. Data: 2002-09-10 11:07:08
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Sep 2002, 4TEL wrote:

> [...]
    >+ > Zaczyna byc pieniacy ...
    >+
    >+ Wystarczy, że go zignorujesz i wrzucisz do KF'u

    Nie wystarczy. Spam będzie dalej przychodził (kwestia czy go
    ktoś bedzie czytał to inna sprawa). Niezwalczanie oczywistego
    spamu spowoduje że zacznie to być mierzalny procent obciążenia
    naszych "środków technicznych" (zresztą: już jest).
    BTW: Spam to jednak co innego ni Expertyzy :) i KF to jest
    za mało (dla spamu).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-09-10 13:44:13
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > Nie wystarczy. Spam będzie dalej przychodził (kwestia czy go
    > ktoś bedzie czytał to inna sprawa).
    OK, zgadzam się z Tobą. Inna sprawa, to możliwości techniczno -
    personalne. Wyobrażasz sobie pracę moderatora tej grupy?? Przecież by
    się nieszczęśnik wściekł i podpalił MF albo co więcej (nie, żebym był
    przeciw :>>) Automatycznie niewiele nafikamy, bo zablokujesz gościa w
    jednym miejscu a wlezie drugim, jaki problem?. Można i trzeba raz czy
    dwa upomieć i jeżeli jest to homo w miarę sapiens to zaczyna grać według
    reguł.
    Niestety takie przypadki, jak ów oszołom forwardujący Onet to są już
    przypadki psychiczne i beznadziejne.
    Dlatego nie wiem, czy ignorowanie takiej łajzy nie jest
    najskuteczniejszym pomysłem, bo w końcu się znudzi i pójdzie na inne
    podwórko. Szkoda mi tylko modemowców, bo oni za to płacą (dosłownie) i
    im pozostaje tylko używanie jakiegoś inteligentnego newsreadera :((

    > BTW: Spam to jednak co innego ni Expertyzy :) i KF to jest
    > za mało (dla spamu).
    OK - napisałem do odpowiednich abuse, boty strasznie się przejęły i
    wysłały do mnie listy, jak to im strasznie leży na sercu sytuacja i że
    ktoś się tym zajmie :>>. Podejrzewam, że na tym niestety się skończy.

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =