  • 1. Data: 2002-09-05 06:53:33
    Temat: Homologacja na osobowy
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam,

    czy moze orientuje sie ktos z szanownych grupowiczow, czy jest mozliwa
    oczywiscie jak najbardziej zgodna z prawem, akcja typu:
    kupuje uzywany samochod, poddaje go przerobce u dealera zeby mial kratke i
    oczywista homologacje na ciezarowy, a potem odliczam sobie vat...?
    Albo moze nie doslownie w taki sposob ale podobny...Chdzi mi o uzywany
    pojazd i pozniejsza przerobke i vat
    Co radzicie?

    pozdrawiam,

    rafal

  • 2. Data: 2002-09-05 06:54:43
    Temat: Re: Homologacja na osobowy
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Pomylka w temacie, oczywiscie homologacja na ciezarowy...!!!!!!!!
    :))))))))))

    Użytkownik Rider <r...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al6v0q$os8$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-09-05 07:10:25
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    hm, ostatnio ćwiczyłem tą paranoję :-(

    Niestety od końca 2001 pozostaje Ci osobowy z kratką.

    Piotr

  • 4. Data: 2002-09-05 09:04:47
    Od: "Lori" <l...@p...com>

    Do celów podatkowych homologacja samochodu osobowego na ciężarowy może być
    tylko u producenta, nie dalera

    pozdr. Lori

  • 5. Data: 2002-09-05 09:17:24
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    dzieki
    :(

    Użytkownik Piotr K. <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3d770271$...@n...inet.com.pl...

  • 6. Data: 2002-09-06 19:55:05
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Homologacja - producenta lub importera. (Aktualnie)
    Przerabianie przez zaprzyjaźnionego kowala (z szacunkiem) gdzieś tam - nie
    te czasy.