  • 1. Data: 2002-11-22 13:28:38
    Temat: Czy ktos z was prowadzacych DG korzysta z mbanku ?
    Od: "Krzysztof Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl>

    Pytanie jak w temacie ?

    Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?

    pozdrawiam

    KG

  • 2. Data: 2002-11-22 13:43:46
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Krzysztof Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl> wrote in message
    : Pytanie jak w temacie ?
    :
    : Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?
    Ja korzystam i jestem zadowolony.
    Poprzednio Pekao Business Lider i Telepekao24.
    Pozdro

  • 3. Data: 2002-11-22 14:25:17
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl> napisał w
    wiadomości news:arlbee$gos$1@news.tpi.pl...
    > Pytanie jak w temacie ?

    Tak.

    > Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?

    Nie miałem dotąd żadnych problemów, więc jestem zadowolony.

    ERY

  • 4. Data: 2002-11-22 14:34:08
    Od: Adam Górski <a...@i...pl>

    W artykule news:arlbee$gos$1@news.tpi.pl,
    niejaki(a): Krzysztof Gawłowski z adresu <k...@p...bsb.com.pl>
    napisał(a):

    > Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?

    Jest super. Szczególnie w porównaniu z pkopbsa.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2002-11-22 15:11:22
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    Narazie tanio i dobrze.
    Poprzednio Bank Slaski ,skrucili debile chistorie do wgladu przez WWW i
    szala sie przegieła.

  • 6. Data: 2002-11-22 16:52:04
    Od: "Beata" <b...@b...com>

> [...]
    wiadomości news:arlbee$gos$1@news.tpi.pl...
    > Pytanie jak w temacie ?
    >
    > Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?

    Są stosunkowo niskie opłaty . W porównaniu z Inteligo - MBank jest bardzo
    dobry

  • 7. Data: 2002-11-22 19:21:59
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl> napisał w
    wiadomości news:arlbee$gos$1@news.tpi.pl...
    > Pytanie jak w temacie ?
    >
    > Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?

    Jestem zadowolony ale mam drugie konto w www.inteligo.pl z ktorego
    zdecydowanie czesciej korzysstam gdyz:

    - miesieczny wydruk zawiera tylko informacje - przelew wychodzacy 370 zl
    przelew przychodzacy - 340 zl itp... na podstawie tak skapej informacji
    zasem trudno jest odnalezc szczegoly transakcji a zdarza mi sie czesto
    poszukiwac wplat od danego klienta jakich dokonalk w ciagu ostatnich kilklu
    miesiecy. Na wydruku z inteligo dane te jest o wiele latwiej znalezc

    - inteligo ma opcje powiadamiania na SMS o kazdej zmianie jaka sie wydarzyla
    na koncie. Nawet w podrozy z dala od dostepu do internetu wiem co sie na
    moim koncie dzieje

    pozdrawiamWT

  • 8. Data: 2002-11-23 10:49:47
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Nov 2002, Krzysztof Gawłowski wrote:

    >+ Pytanie jak w temacie ?

    Mam.

    >+ Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?

    IMHO dobry, na razie nikt się nie czepiał np. "braku
    papierka" (a o przypadku kiedy 'osobista' zapłata
    za prąd została przyjęta do wiadomości przez GZE na
    podstawie wydruku już pisałem - chyba na "prawo" :))

    Ma 2 konto w Inteligo - ma lepsze możliwości
    "wyciągowe" (np. wyciągi zbiorcze na podstawie
    kryteriów) - ale ponieważ historia jest (via
    WWW) ograniczona do 3 miesięcy a jednocześnie
    mBank ostatnio obsługuje ZUS i US (Inteligo
    miało wcześniej od mBanku :)) no to coraz
    więcej wykonuję z mB... ::)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2002-11-23 19:11:55
    Od: w...@p...onet.pl

    > Pytanie jak w temacie ?
    >
    > Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?

    Jeżeli nie przeszkadaja Ci zawarte w poniższych postach zastrzeżenia to
    zakładaj ;)

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=430
    81&t=43081&v=f

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=346