  • 1. Data: 2007-11-23 07:18:50
    Temat: Czy mogę dodać rabat jako usługę/towar?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    chciałbym zaakcentować klientowi, że go lubię i że dostaje jednorazowo
    niższą cenę niż zazwyczaj, więc chciałem napisać tak:

    usługa1 xx zł
    usługa2 yy zł
    rabat -aa zł

    wiem, że mogę sobie obniżyć xx i yy o te aa i już, ale jak mówię, chciałbym
    uwypuklić to, że obniżam i że normalnie to kosztuje drożej. Tylko nie wiem
    czy taki zapis nie spowoduje jakiś problemów.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl