  • 1. Data: 2004-06-30 21:00:22
    Temat: Czy moge sie zarejestrowac jako bezrobotna jezeli mam zawieszona działalnosc gospodarcza
    Od: "Magda Smus" <s...@i...pl>

    Mam prosbe prosze Was o informacje czy jezeli 25 czerwca rozwiazala mi sie
    umowa o prace ( wygasla w zwiazku z uplynieciem terminu obowiazywania )
    dodatkowo rownoczesnie prowadze dzialalnosc gospodarcza. W zwiazku z tym ze
    nie przeluzono mi umowy o prace to moja dzialalnosc tez nie ma juz sensu
    istnienia to czy w takim przypadku moge wiec zarejestowac sie jako
    bezrobotna ? Jednoczesnie chce podkreslic ze nie chce likwidowac swojej
    dzialalnosci tylko czasowo zawiesic.

    Prosze pomozcie
    Magda Smus
    s...@i...pl

  • 2. Data: 2004-06-30 22:54:14
    Od: "Anducha" <a...@g...pl>

> [...]
    > istnienia to czy w takim przypadku moge wiec zarejestowac sie jako
    > bezrobotna ? Jednoczesnie chce podkreslic ze nie chce likwidowac swojej

    Obowiązujące przepisy nie przewidują terminu "zawieszenia" działalności (za
    wyjątkiem działalności opodatkowanej w formie karty podatkowej).
    Obawiam się, że mając aktualnmy wpis do ewidencji działalności gospdoarczej
    nie będziesz się mogła zarejestrować jako bezrobotna. Działalność wykreślić
    i do PUPy :). Upewnij się jednak czy spełniłaś warunki aby otrzymać zasiłek
    dla bezrobotnych, bo szkoda by było likwidować DG.
    Podstawa prawna: art. 13 i art. 25 (mogę się mylić, bo jadę z pamięci)
    ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu.

  • 3. Data: 2004-07-01 06:51:53
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Podstawa prawna: art. 13 i art. 25 (mogę się mylić, bo jadę z pamięci)
    > ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu.

    musisz dzialalnosc zakmknac,
    ps.
    ustawa na ktora sie powolujesz od miesiaca jest nieaktualna ;)

    Jean