  • 1. Data: 2004-06-30 15:55:31
    Temat: Fakturka
    Od: "Bozoo" <p...@z...kom.pl>

    Witam.
    Mam pytanie:
    Dostane dzis wieczorem fakturke, z datą dzisiejszą.
    Oczywiście nie dam rady jej dzis zaplacić.
    To kiedy mam ją uwzględnic - w m-cu czerwcu
    czy w lipcu?
    I jak się to ma do faktu, że w koszty zalicza się
    w miesiącu wystawienia/zapłaty?

  • 2. Data: 2004-06-30 17:43:42
    Temat: Re: Fakturka
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    w lipcu

  • 3. Data: 2004-06-30 18:28:40
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    "Bozoo" <p...@z...kom.pl> wrote in message
> [...]
    > To kiedy mam ją uwzględnic - w m-cu czerwcu
    > czy w lipcu?
    > I jak się to ma do faktu, że w koszty zalicza się
    Hihi, zaraz spadna gromy:-)
    Jaki rodzaj fakturki, kiedy cash ma cos wspolnego z kosztami?
    Uwaga pomocnicza - date wplywu na przelomie miesiaca mozna podliftowac:-)

    Proponuje archiwmu grupy i ustawe o VAT.

    Pozdrawiam
    LG