  • 1. Data: 2004-06-30 19:08:23
    Temat: wierzyciel - dłużnik - podatki
    Od: "Jurek" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem wierzycielem firmy, której zakończyło się postępowanie układowe.
    Firma ta ma spłacić dług w wysokości 60% wierzytelności w 20 ratach
    kwartalnych ( 5 lat).
    Czy mogę odzyskać zapłacone podatki (VAT i dochodowy) od wystawionych i nie
    zapłaconych faktur ? Chyba należy mi się zwrot 40% podatków.
    I jeszcze jedno pytanie.
    Kto powinien zawiadomić o wyniku postępowania układowego i terminach
    płatności. Sad czy dłużnik. Minęło 3 miesiące i nie mam żadnego
    zawiadomienia.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam - Jurek