  • 1. Data: 2002-05-22 07:07:08
    Temat: Czy można kupić moduły do kas fiskalnych?
    Od: "Bartek" <b...@p...ont.pl>

    Czy można kupić same moduły do kas fiskalnych, czy lepiej jest kupić nowe
    kasy?

  • 2. Data: 2002-05-22 12:01:23
    Temat: Re: Czy można kupić moduły do kas fiskalnych?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Bartek" <b...@p...ont.pl> wrote in message
    > Czy można kupić same moduły do kas fiskalnych, czy lepiej jest kupić nowe
    > kasy?

    Mysle, ze lepiej nowe kasy.
    Nowe sa ladniejsze, a ponadto naprawa starej kosztuje duzo kasy...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-05-22 14:22:02
    Temat: Odp: Czy można kupić moduły do kas fiskalnych?
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "Bartek" <b...@p...ont.pl> napisał w wiadomości
    > Czy można kupić same moduły do kas fiskalnych, czy lepiej jest kupić
    nowe
    > kasy?

    Samych modułów (jako takich) nie kupisz (no - może uda Ci się kupić,
    ale nie wymienisz) - może to zrobić tylko serwis fabryczny
    producenta/dystrybutora.
    Niedawno przeprowadziłem na tej grupie wyliczenie opłacalności zakupu
    nowej kasy i bez dwóch zdań - lepiej kupić nową.

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###