  • 1. Data: 2002-05-22 07:01:08
    Temat: ZUS ZUA - małe pytanko
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    Jak osoba rozpoczynająca DG powinna wypełnić nastepujące pola ZUA:

    VIII.01-06 (pewnie nie wypełniać?)
    IX.01-02 (pewnie nie wypełniac?)
    X.01-02 (czy zostawić puste, przecież nie jestem spokrewniony sam ze
    sobą? :-)

    Dzięki z góry za odpowiedź.
    --
    pjo

  • 2. Data: 2002-05-22 10:04:57
    Temat: Re: ZUS ZUA - małe pytanko
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > VIII.01-06 (pewnie nie wypełniać?)

    05 mozesz wybrac lub nie chorobowe (inne i tak sa obowiazkowe,
    wiec zostawiasz puste)
    06 - podajesz date faktycznego rozpoczecia dg
    (od wtedy bedziesz placil skladki)

    > IX.01-02 (pewnie nie wypełniac?)

    wypelnij, jezeli chcesz sie objac dobrowolnym ub. zdrow.
    (pewnie nie, bo i tak musisz placic obowiazkowe -> puste)

    > X.01-02 (czy zostawić puste, przecież nie jestem spokrewniony sam ze
    > sobą? :-)

    tak, puste

  • 3. Data: 2002-05-22 10:14:17
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > 05 mozesz wybrac lub nie chorobowe (inne i tak sa obowiazkowe,
    > wiec zostawiasz puste)
    > 06 - podajesz date faktycznego rozpoczecia dg
    > (od wtedy bedziesz placil skladki)

    o przepraszam,
    06 odnosi sie oczywiscie do 05