  • 1. Data: 2002-02-05 13:43:32
    Temat: Czy mozna odliczyc miejsce garazowe ?
    Od: "Robert" <b...@i...pl>

    Jesli juz bylo to bardzo przepraszam .Moze ktos zechce mnie ciemnego
    oswiecic.
    Korzystalem w tamtym roku z duzej ulgi budowlanej w ktorej nie mozna bylo
    doliczac kosztow poniesionych (w ramach budowy mieszkania spoldzielczego) na
    kupno miejsca postojowego czy jak kto woli garazowego.Znajomy mi powiedzial
    ze "podobno" Trybunal Konstytucyjny orzekl, ze to nie zgodne z prawem i
    mozna koszty poniesione na miejsce postojowe odliczyc .To mozna czy nie ?
    Bede wdzieczny za odpowiedz .
    Pozdrawiam
    Robert