  • 1. Data: 2002-04-15 13:01:06
    Temat: Czy mozna odpisac sieciowke komunikacji miejskiej ?
    Od: "Janusz" <j...@p...com>

    Czy moge odpisac od podatku trzymiesieczna sieciowke komunikacji miejskiej?
    Prowadze dzialanosc gospodarcza, kontrakt mam z firma znajdujaca sie na
    terenie innej gminy gdzie musze codziennie jezdzic.

  • 2. Data: 2002-04-16 05:26:07
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Prowadze dzialanosc gospodarcza, kontrakt mam z firma znajdujaca sie na
    > terenie innej gminy gdzie musze codziennie jezdzic.

    Jako ulgę w PIT to nie, ale jako kup związana z prowadzoną DG to tak.
    Pamiętaj iż kup są wszelkie koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodu
    za wyjątkiem wymienionych w ustawie. To na Tobie spoczywa ciężar
    udowodnienia iż dojeżdzałeś do kontrahenta np. co drugi dzień.

    LeszekR.