  • 1. Data: 2006-02-28 12:11:59
    Temat: Czy mozna oliczyc...?
    Od: "Axim" <v...@b...gazeta.pl>

    Mialem taka sytuacje, ze poza dochodem czerpalem rowniez dochod z wynajmu
    lokalu uzytkowego. Czy z tego dochodu moge odliczyc jako koszty: Notarialne
    przepisanie tego lokalu na mnie co mialo miejsce juz po osiagnieciu
    dochodow. Podatek od nieruchomosci oraz za uzytkowanie wieczyste placony do
    Urzedu Miejskiego tudziez rachunki za prad, ktore oplacalem jak juz klient
    zrezygnowal z wynajmu i lokal stal pusty. Czy powyzsze moge wliczyc jako
    koszty?

  • 2. Data: 2006-02-28 21:15:00
    Temat: Re: Czy mozna oliczyc...?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Feb 2006, Axim wrote:

> [...]
    > zrezygnowal z wynajmu i lokal stal pusty. Czy powyzsze moge wliczyc jako

    "a dlaczegóż by nie" :)
    Byle dotyczyły tego samego roku...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd