  • 1. Data: 2004-05-09 23:18:32
    Temat: Czy należy się odprawa
    Od: "Heniek" <w...@p...com>

    Pewna firma zwolniła mojego kolegę po 8 latach nie nagannej pracy.
    Nie z winy pracownika, (dodam że z powodów leżących po stronie pracodawcy).
    Termin wypowiedzenia upłyną w dniu 30-04-2004 r.
    Czy należy mu się odprawa ?

    Z góry dziękuję za pomoc i wyjaśnienie.
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-05-10 08:26:13
    Temat: Re: Czy należy się odprawa
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    pracodawcy).
    > Termin wypowiedzenia upłyną w dniu 30-04-2004 r.

    Jaki był powód zwolnienia i ile osób zatrudnia firma ?

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2004-05-11 19:42:12
    Od: "Heniek" <w...@p...com>

    Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pracodawcy).
    > >
    > Jaki był powód zwolnienia i ile osób zatrudnia firma ?
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > pawelWN
    >
    > firma zatrudniała i wciąż zatrudnia ponad 80 osób
    w wypowiedzeniu pracodawca wpisał powód : "za brak nadzoru nad pracownikami
    w czasie usuwania awarii"

    Nadmieniam że nie ma żadnych dokumentów potwierdzających taki fakt.
    W świadectwie pracy nie wpisano nic na ten temat.
    Pozdrawiam
    Andrzej