  • 1. Data: 2004-05-09 20:28:18
    Temat: Samochód - kilometrówka
    Od: "Robert" <r...@p...com>

    Witam,
    z własnego niedopatrzenie, niezauważyłem zmiany stawki za km od 1 marca 2004
    r.
    Mam jednoosobową DG (KPiR i VAT, samochód nie ST czyli rozliczenie przez
    kilometrówkę) i dopiero teraz zauważyłem zmianę. Oczywiście trudno zmienić
    rozliczenie za marzec, ale może jednak to możliwe ???

    Proszę o pomoc :
    1. czy istnieje jakaś możliwość poprawienia danych za marzec i korekty PIT
    za marzec
    2. czy może lepiej sobie odpuścić (chodzi o 740 km (570 zł ) - wydatków 237
    zł i tyle poszło w KUP) coby się US nie czepiał
    3. czy właśnie US, w razie (odpukać kontroli) może mieć jakieś wątpliwości.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-05-09 21:00:47
    Temat: Re: Samochód - kilometrówka
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnij.to>

    Robert wrote:

    > Proszę o pomoc :
    > 1. czy istnieje jakaś możliwość poprawienia danych za marzec i korekty PIT
    > za marzec
    Zawsze. Ale w tym wypadku chyba nei będzie to potrzebne.

    > 2. czy może lepiej sobie odpuścić (chodzi o 740 km (570 zł ) - wydatków 237
    > zł i tyle poszło w KUP) coby się US nie czepiał

    Z krzyżówki mniejszą wartością były rachunki? Jeżeli tak to zmiana
    stawki nie zmieniła naliczenia tego, co poszło w koszta.

    --