  • 1. Data: 2008-07-13 16:29:17
    Temat: Czy trzeba płacić podatek spadkowy?
    Od: Marek Z <...@...c>

    Witam, mam taką sytuację, że dziadek umarł w grudniu 2006 i teraz
    będziemy przeprowadzali postępowanie spadkowe. Wiem, że podatek ten
    został zniesiony od 1 stycznia 2007, ale czytałem kiedyś, że podobno
    jego zniesienie obowiązuje już od czerwca 2006. Czy to prawda?
    Ew. jakie są inne możliwości, by ten podatek był mniejszy?

    M.Z.

  • 2. Data: 2008-07-13 22:02:25
    Temat: Re: Czy trzeba płacić podatek spadkowy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Z" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > zniesiony od 1 stycznia 2007, ale czytałem kiedyś, że podobno jego
    > zniesienie obowiązuje już od czerwca 2006. Czy to prawda?

    Nieprawda.

    > Ew. jakie są inne możliwości, by ten podatek był mniejszy?

    Odrzucić spadek. ;-)

  • 3. Data: 2008-07-14 14:12:37
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2008 00:02:25 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Nieprawda.
    > Odrzucić spadek. ;-)

    ... zaraz po wynalezieniu time machine ;)

    Z "fajnych" informacji to jeszcze bądź świadom tego, że ew. nieruchomości
    będą wyceniane nie według stanu z grudnia 2006, tylko według aktualnego
    stanu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944