  • 1. Data: 2005-01-03 09:20:51
    Temat: Czy w zgłoszeniu do ZUS trzeba podawać wszystkie konta bankowe?
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Witam,
    czy przy zgłaszaniu do ZUSu deklaracji ZFA wystarczy podać tylko numer
    rachunku przeznaczonego do prowadzenia działalności gospodarczej czy trzeba
    też podawać numery wszystkich prywatnych kont ROR (a mam ich sporo)?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2005-01-03 10:36:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > rachunku przeznaczonego do prowadzenia działalności gospodarczej czy
    > trzeba też podawać numery wszystkich prywatnych kont ROR (a mam ich

    Tylko wszystkie związane z DG

  • 3. Data: 2005-01-03 10:49:20
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 3 sty o godzinie 10:20, na pl.soc.prawo.podatki, Piotr napisał(a):

    > czy przy zgłaszaniu do ZUSu deklaracji ZFA wystarczy podać tylko numer
    > rachunku przeznaczonego do prowadzenia działalności gospodarczej czy trzeba
    > też podawać numery wszystkich prywatnych kont ROR (a mam ich sporo)?

    Jeżeli masz na nich kasiurkę a nie będziesz opłacał składek - to podaj
    wszystkie - na pewno zablokują Ci je wszystkie na poczet wierzytelności :P

    --
    Herbi
    03-01-2005 11:49:16