  • 1. Data: 2005-01-03 07:41:45
    Temat: płatnik nowy...
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    ...nas przywitał w tym roku.
    Na stronach ZUS jest wersja 6.03

    PawełJ

  • 2. Data: 2005-01-03 07:44:33
    Temat: Re: płatnik nowy...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    PawełJ napisał(a):
    > ...nas przywitał w tym roku.
    > Na stronach ZUS jest wersja 6.03

    To jeszcze powiedz czym nas zaskoczy. Bo w poprawienie li tylko błędów
    nie wierzę. Na pewno cos "ulepszyli" ;-(

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2005-01-03 07:51:26
    Temat: Re: p?atnik nowy...
    Od: e-radek <e...@w...pl.USUN.TO.PL>

    Maddy wrote:
    > Pawe?J napisa?(a):

    > To jeszcze powiedz czym nas zaskoczy. Bo w poprawienie li tylko b??dów
    > nie wierz?. Na pewno cos "ulepszyli" ;-(
    >
    > Maddy

    Mnie np. zus zaskoczyl aktualnoscia baz virusów w swoich programach
    antyvir ktorymi sprawdzil nowego Platnika... az strach to instalowac ;-(((((

    radek

    Program "Płatnik" wersja 6.03.001 został sprawdzony programami
    antywirusowymi:

    * Norton AntiVirus Corporate Edition ver. 7.60.926 z bazą
    aktualizowaną w dniu 22-03-2004
    * MKS_Vir 2004 ver. 2.0 z bazą aktualizowaną w dniu 10-03-2004
    * F-Security 5.41:
    o F-PROT z bazą aktualizowaną w dniu 19-03-2004
    o AVP z bazą aktualizowaną w dniu 22-03-2004
    o Orion z bazą aktualizowaną w dniu 21-03-2004

  • 4. Data: 2005-01-03 10:48:05
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    http://www.zus.gov.pl/zmiany603001.htm

    > Bo w poprawienie li tylko błędów nie wierzę.

    A jakie to były błędy?

    --
    Herbi
    03-01-2005 11:48:02

  • 5. Data: 2005-01-03 11:05:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Herbi wrote:

    > http://www.zus.gov.pl/zmiany603001.htm

    Martwi mnie
    5. zmieniono wymaganą długość i strukturę hasła użytkownika zgodnie z
    rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
    29.04.2004;

    Czy te hasłą nadal będą możliwe do odszyfrowania w rejestrze?

  • 6. Data: 2005-01-03 11:30:59
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 3 sty o godzinie 12:05, na pl.soc.prawo.podatki, jureq napisał(a):

> [...]
    > 29.04.2004;
    >
    > Czy te hasłą nadal będą możliwe do odszyfrowania w rejestrze?

    Nie dociągnąłem jeszcze płacznika z super-szybkiego serwera - więc nei
    sprawdziłem jeszcze ;)
    Ale co tu takiego strasznego że Cię martwi?
    Zapiszesz sobie hasełko i będziesz trzymał w sejfie firmowym :)

    --
    Herbi
    03-01-2005 12:30:54

  • 7. Data: 2005-01-03 11:52:33
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Zapiszesz sobie hasełko i będziesz trzymał w sejfie firmowym :)

    Hasła w moich Płacznikach wypisuję flamastrem niezmywalnym na obudowie
    moitora ... żebym tylko ja mógł je usunąć czymś odpowiednim :)))))))

    Zastanawia mnie ... czy ludzie .... a może to nie ludzi .... napewno nie
    ludzie piszą tak idiotyczny program, jak Płacznik ... a mało tego ...
    zastrzegają sobie, że jeśli swoje uwagi dotyczące wadliwego lub złego
    funkcjonowania programu każą sobie podpisywać swoimi danymi ..... w jawnym
    emailu ... ich chyba powaliło .. bo z drugiej strony to szyfrują byle GÓWNO
    jakby to tajemnica NASA jakaś była ....

    A jeśli podpisałem uwagi w ilości 12 stron .. to i tak nic z tego nie
    przyjęli .. nic nie zrobili ..
    Chciałbym żeby w świecie przyznawano nagrode za największy bubel siaata
    ........ przyznałbym go naszemu PŁACZNIKOWI ..... nawet powieka nie
    zadrgałaby mi ... a nawet uśmiechałbym się ....

    pozdrawiam
    fart

    ps.
    no co ja zrobie, że nie cierpie debili

  • 8. Data: 2005-01-03 12:01:13
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Noooooooooo i nie pomyliłem się .... przeczytałem zmiany

    Jak na rok pracy informatyków ... to rezultat zmian mizerny
    Darowałbym im to ... jesli siedzieli cały czas na Sri Lance odpoczywali po
    "ciężkiej" pracy nad poprzednimi wersjami Płatnika i dopiero tsunami ich
    przygnało do Polski ... więc mieli tylko czas od 26-12-2004 r. do teraz ....
    to tak ... tyle czasu akurak trzeba, by dokonać tych zmian, które
    zaprezentowali

    pozdrawiam
    fart