  • 1. Data: 2005-08-11 12:13:08
    Temat: Czy wolno w Polsce podawać ceny w Euro?
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Witam,
    na stronie internetowej polskiej firmy znalazłem ofertę, gdzie ceny były
    podane w PLN. Znalazłem tam jeden wyrób w atrakcyjnej cenie 100.- za sztukę.
    Zamówiłem. Przyszła paczka za pobraniem 460 zł. Nie odebrałem. Teraz okazuje
    się, że cena była podana w Euro, chociaż prawie wszystkie ceny na tej
    stronie były w PLN. Sprawdzam i faktycznie wszędzie w cennikach piszą cenę x
    zł, a tej jeden wyrób ma podane 100.- a na górze cennika drobnym druczkiem
    napisali "ceny w Euro".
    Wolno im tak? Co robić? Zapłacić i kupić sobie okulary do drobnego druczku,
    czy niech paczka wraca. Jak im uzasadnić odmowę przyjęcia.
    Jacek

  • 2. Data: 2005-08-11 12:18:58
    Temat: Re: Czy wolno w Polsce podawaae ceny w Euro?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > Wolno im tak? Co robić? Zapłacić i kupić sobie okulary do drobnego druczku,
    > czy niech paczka wraca. Jak im uzasadnić odmowę przyjęcia.

    Kwota VAT na fakturze musi być podana z zł. Reszta NTG

    pzdr

    Tomek

    Dla kobiet i nie tylko! ;-) >>> http://link.interia.pl/f18aa

  • 3. Data: 2005-08-11 20:04:13
    Temat: Re: Czy wolno w Polsce podawać ceny w Euro?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 11 sierpnia 2005 14:13, gdy Jacek napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Wolno im tak? Co robić? Zapłacić i kupić sobie okulary do drobnego
    > druczku, czy niech paczka wraca. Jak im uzasadnić odmowę przyjęcia.

    Nie musisz uzasadniać. Przy zakupie poza siedzibą nie tylko nie musisz
    nabyć, ale wręcz do bodajże 14 dni możesz zrócić, bez komentarza. Jednym
    słowem, możesz olać, a oni Ci mogą nagwizdać.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2005-08-12 08:06:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Aug 2005, Tristan Alder wrote:

    > A był to czwartek, 11 sierpnia 2005 14:13, gdy Jacek napisał(a)

    > Nie musisz uzasadniać. Przy zakupie poza siedzibą nie tylko nie musisz
    > nabyć, ale wręcz do bodajże 14 dni możesz zrócić, bez komentarza.

    wKF: AFAIR 10 dni. Niemniej rzeczywiście lepiej tą drogą :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)