  • 1. Data: 2005-08-11 10:50:12
    Temat: Gdzie zarejestrować firmę aby nie płacić ZUSu?
    Od: "Marian" <m...@p...onet.pl>

    Chcę założyć firmę informatyczną a jestem studentem, nie będę miał możliwości
    zapewnienia ciągłego dochodu więc perspektywa płacenia 700zł czy nawet 230zł co
    miesiąc bez względu na to, czy coś zarobiłem czy nie jest poważną barierą.

    Firma ma być informatyczna, więc nie potrzebuję nic oprócz strony internetowej
    jako "przedstawicielstwa", więc mógłbym ją zarejestrować gdziekolwiek.

    Czy ktoś zna taki kraj w którym:
    - płaci się bardzo niski ZUS
    - można zarejestrować firmę przez internet i potem dokonywać tą drogą płatności itp.
    ?

    --
    Marian

  • 2. Data: 2005-08-11 12:57:42
    Temat: Re: Gdzie zarejestrować firmę aby nie płacić ZUSu?
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Na Kajmanach , Gibraltarze , Wyspie Man itd. Tylko czy Cię na to stać ?

    Kriss

  • 3. Data: 2005-08-12 08:03:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Aug 2005, Marian wrote:
    [...]
    > Czy ktoś zna taki kraj w którym:
    > - płaci się bardzo niski ZUS

    Kiedyś reklamował się tu gość AFAIR jako "Andrzej z Wilna"
    - zaprzęgnij groups.google.pl to przeszukania po autorach...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)