  • 1. Data: 2005-08-11 12:55:41
    Temat: Korekta a wlasciwie jej brak - ERA
    Od: "Mariusz" <M...@W...poczta.onet.pl>

    Witam, zlozylem dwie reklamacje do Ery, obie zostaly uwzglednoione ( tez
    sie zdziwilem :) ), no ale wyszlo, ze wczesnej (dwa, trzy miesiace temu),
    zaplacilem za duzo. Teraz przyszla do mnie faktura za zeszly okres i jest na
    niej normalna (nie pomniejszona) kwota, a na drugim swistku jest rozliczenie
    konta i tam w tabelce jest kilka pozycji z data 15.07 i jest korekta stanu
    konta, ale to nie jest zadna normalna korekta, tylko taki swistek z
    rozliczeniem konta i zestawieniem uslug. Zupelnie nie wiem jak mam to
    rozliczyc. Fakturajest na kilkadziesiat zlotych, a wplacic mam kilka
    zlotych, wiec co mam sobie policzyc w KUP tylko te kilka zlotych, które
    wplace ? To nie bedzie sie zgadzac z kwota na fakturze, która dostalem.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2005-08-12 08:07:55
    Temat: Re: Korekta a wlasciwie jej brak - ERA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Aug 2005, Mariusz wrote:

    > Witam, zlozylem dwie reklamacje do Ery, obie zostaly uwzglednoione ( tez
    > sie zdziwilem :) ), no ale wyszlo, ze wczesnej (dwa, trzy miesiace temu),
    > zaplacilem za duzo.

    Rozumiem że owe "za wysokie" faktury ująłeś w koszt, "na firmę" były ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-08-12 09:18:46
    Od: "Mariusz" <M...@W...poczta.onet.pl>

    > Rozumiem że owe "za wysokie" faktury ująłeś w koszt, "na firmę" były ?

    Tak dokładnie, i co teraz? Mam to, co mi policzyli za dużo (a teraz o tą
    kwotę pomniejszyli stan konta) potraktować jako dochód, nie mam na to
    żadnych papierów, poza jakimś świstkiem z rozliczeniem stanu konta, faktura
    jest na osobnej kartce i opiewa na kwotę abonamentu plus rozmowy. Może w
    ogóle nie wliczać tej faktury w tym miesiącu (to nie są duże kwoty, a chyba
    nie mam obowiązku księgować wszystkich kosztów) i będzie spokój, albo
    policzyć tylko te kilka złoty (znacznie mniej niż na fakturze), które
    musiałem wpłacić Erze żeby zgadzał się stan konta po tych wszystkich
    korektach?

    pzdr.
    Mariusz

  • 4. Data: 2005-08-12 15:56:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Aug 2005, Mariusz wrote:

    > Tak dokładnie, i co teraz?

    Mi się WYDAJE że oni wpadną wcześniej czy później na to że f-ra
    korygująca by się przydała... nie da się ich jakoś spytać ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)