  • 1. Data: 2006-10-05 08:30:50
    Temat: DG
    Od: "email" <e...@o...pl>

    Witam
    Swiadczę usługi marketingowe oraz organizacyjen firmie A.
    Za wykonaną pracę wystawiam fakturę.
    Jednocześnie czy mogę dla firmy A wykonać projekt konstrukcji hali na umowę
    o dzieło i skorzystać z 50% ulgi w kosztach przychodu?
    Czy nie przyczepi się do mnie jakiś urzędnik z US że przecież świadczę pracę
    na rzecz tej samej firmy.
    Emil

  • 2. Data: 2006-10-05 10:14:33
    Temat: Re: DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Oct 2006, email wrote:

    > Swiadczę usługi marketingowe oraz organizacyjen firmie A.
    > Za wykonaną pracę wystawiam fakturę.

    Znaczy świadczysz w ramach DG? Czy *pracę* (wrrrr...)?

    > Jednocześnie czy mogę dla firmy A wykonać projekt konstrukcji hali na umowę
    > o dzieło i skorzystać z 50% ulgi w kosztach przychodu?

    Na mój gust jest to inna działka. Ew. zarzut może dotyczyć np.
    wykorzystywania środków posiadanych w DG na cele niegospodarcze
    przynoszące przychód i niepomniejszenie KUP z DG.
    Ale... ale raczej tworetyzuję :)

    > Czy nie przyczepi się do mnie jakiś urzędnik z US że przecież świadczę pracę
    > na rzecz tej samej firmy.

    *PRACĘ*? - to się zdecyduj ;), IMO rzadko za pracę wystawia się f-rę.
    FYI: W takim przypadku do mnie też by się mogli przyczepić :)

    pzdr, Gotfryd
    (DG, KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2006-10-05 12:53:02
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 05-10-2006 o 12:14:33 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > FYI: W takim przypadku do mnie też by się mogli przyczepić :)

    To że pójdziemy razem siedzieć pociesza mnie o tyle że w celi
    przedyskutujemy
    wszytskie ustawy podatkowe punkt po punkcie ;)

    pozdrawiam
    (fan-)t(-omas) :D