  • 1. Data: 2006-10-05 16:59:38
    Temat: Nowe rozporządzenie do faktur?
    Od: t <r...@o...pl>

    Witam

    Kupiłem dziś dwie rzeczyw dwóch różnych sklepach na FVAT.
    Na obu fakturach brakuje kwoty słownie.
    Czy to jest prawidłowe, jakieś nowe rozporządzenie wyszło?
    Jeśli nie jest to prawidłowo to ja mam wystawić notę czy sprzedawca
    fakturę korygującą(nie wiem jak to sklasyfikować, czy błąd 'liczbowy' czy
    błąd w danych)?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-06 10:09:31
    Temat: Re: Nowe rozporządzenie do faktur?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 05-10-2006 o 18:59:38 t <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jeśli nie jest to prawidłowo to ja mam wystawić notę czy sprzedawca
    > fakturę korygującą(nie wiem jak to sklasyfikować, czy błąd 'liczbowy' czy

    To może chociaż ktoś podpowie czy brak kwoty słownie to pod notę korygującą
    czy fakturę korygującą się łapie :) ?

  • 3. Data: 2006-10-07 14:00:10
    Od: "Raf" <...@a...pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To może chociaż ktoś podpowie czy brak kwoty słownie to pod notę
    > korygującą
    > czy fakturę korygującą się łapie :) ?

    "Faktura (standardowa) stwierdzająca dokonanie sprzedaży powinna
    zawierać co najmniej:
    [...]
    - kwotę należności ogółem wraz z należnym podatkiem, wyrażoną cyframi i
    słownie."

    Czyli ta faktura to IMO nie faktura, muszą ci poprawną wystawić.

    --
    Pozdrawiam :-)
    Rafał - Tarnów