  • 1. Data: 2005-02-27 23:54:24
    Temat: DG a dzialalnosc wykonywana osobiscie
    Od: "Olek" <O...@n...pl>

    Aktualnie jestem tlumaczem i stale wspolpracuje z 1 firma na umowy o dzielo.
    Nie mam DG.
    Ciesze sie, ze mam 50% KUP.

    W miedzyczasie napisalem fajny program komputerowy i chcialbym zaczac go
    sprzedawac. Musze wiec otworzyc DG.
    Czy jesli jako przedmiot dzialalnosci podam jedynie "Sprzedaz i produkcja
    oprogramowania", to bede mogl nadal tlumaczyc na umowy o dzielo i podciagac
    to pod "dzialalnosc wykonywana osobiscie" i miec 50% KUP?

  • 2. Data: 2005-02-28 18:50:55
    Temat: Re: DG a dzialalnosc wykonywana osobiscie
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Olek" <O...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprogramowania", to bede mogl nadal tlumaczyc na umowy o dzielo i
    > podciagac to pod "dzialalnosc wykonywana osobiscie" i miec 50% KUP?

    Nie widze przeszkód.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[ZBĘDNE]@interia.pl
    http://zycz.3mam.net