  • 1. Data: 2005-02-27 20:33:25
    Temat: ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "piter." <petero2@o2_SPAM.pl>

    wlasnie naszlo mnie takie pytanie:
    prowadze DG, zachorowalem i ide do lekarza,
    a tam chca ode mnie potwierdzenia ze jestem ubezpieczony. Co mam im
    pokazac?
    Czy musze sobie wyrobic legitymacje ubezpieczeniowa?
    Czy tez wystarczy jak pokaze ostatnie potwierdzenie przelewu na zdrowotne?

    pozdrowienia
    pit.

  • 2. Data: 2005-02-27 21:41:53
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "piter." <petero2@o2_SPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Czy musze sobie wyrobic legitymacje ubezpieczeniowa?
    > Czy tez wystarczy jak pokaze ostatnie potwierdzenie przelewu na zdrowotne?

    Legitymacje

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-02-28 07:08:12
    Od: "GG" <w...@a...pl>

    Ode mnie chcą ostatniego przelewu i to wystarczy.

    Grzegorz

  • 4. Data: 2005-03-02 00:07:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 27 Feb 2005, SDD wrote:

> [...]
    >+ > Czy musze sobie wyrobic legitymacje ubezpieczeniowa?
    >+ > Czy tez wystarczy jak pokaze ostatnie potwierdzenie przelewu na zdrowotne?

    Tak z ciekawości:
    - jest do tego podstawa prawna ??

    Tu nie widzę takich wymagań:
    http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=2&dzialnr=
    1&artnr=1021

    - gdzie tak wymagają ?

    Bo ja polazłem jak człowek z kartą chipową (fakt, chwilę jej
    szukałem, poprzednio użyłem dobrych kilka lat temu :>) i już...
    Sądzę że jakbym nie zapłacił składek to już na wstępie bym
    się o tym dowiedział :> (co oczywiście nie zwalnia z obowiązku
    przytargania wydruku - ale nie miałem okazji sprawdzić jak
    personel reaguje na wydruk z mBanku, zresztą nie byłem
    w nastroju :>). Na pewno przetestowałbym jakbym chciał L4 ;>

    OT:
    A był taki mądry co wyrzucił ówczesnego szefa śląskiej kasy
    chorych pod zarzutem... marnotrawstwa środków na karty chipowe :>
    (plus cofnął ze 2 przetargi w innych regionach - w tym
    w Małopolsce).
    A karty to chyba tę wadę mają że utrudniają przekręty :>
    Jak to temu "specjaliście od kas i wyrzucania kart" było ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-03-02 07:53:34
    Od: "Bozoo" <...@...com>

> [...]
    > w Małopolsce).
    > A karty to chyba tę wadę mają że utrudniają przekręty :>
    Jest to ich podstawowa wada.

    > Jak to temu "specjaliście od kas i wyrzucania kart" było ?
    Niech mu ziemia lekką będzie

  • 6. Data: 2005-03-02 08:22:16
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Bozoo" <...@...com> wrote in message news:d03rm9$iek$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jest to ich podstawowa wada.

    > Niech mu ziemia lekką będzie

    nie pamiętam jak mu było (chyba Andrzej Sośnierz), ale go zrehabilitowali -
    jest w jakimś zespole, który ma przygotować strategię wprowadzenia kart na
    cały kraj.

    Magdi

  • 7. Data: 2005-03-02 09:58:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Magdalena,

    Wednesday, March 2, 2005, 9:22:16 AM, you wrote:

    > nie pamiętam jak mu było (chyba Andrzej Sośnierz), ale go zrehabilitowali -
    > jest w jakimś zespole, który ma przygotować strategię wprowadzenia kart na
    > cały kraj.

    Miejmy tylko nadzieję, że tym razem karty będą miały więcej pamięci,
    bo 256 bajtów to naprawdę za mało...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2005-03-02 14:15:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Mar 2005, Magdalena wrote:
    [...]
    >+ nie pamiętam jak mu było (chyba Andrzej Sośnierz)

    ...a ten od kart to Sośnierz, ja miałem na myśli tego od wyrzucania
    kart... chyba ministrem wtedy był.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)