  • 11. Data: 2002-10-09 09:13:57
    Temat: Re: DG a umowa o dzieło
    Od: Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl>

    Jakże cieszy mnie, że s...@i...pl (Sebastian D-D) pisze:

    >Ale jesli Twoja firma zajmuje sie tlumaczeniami, to musisz to zrobic na
    >firme - tyle ze umowa nie bedzie sie nazywala "umowa o dzielo" tylko "umowa
    >o tlumaczenie ulotki" i po prostu - wpis w KPiR.

    Właśnie. W ogóle przepraszam wszytskich za zamieszanie, które wynikło z
    tego, że po prostu miałam problem ze zrozumieniem natury prawnej pewnych
    umów. Cały problem polegał na tym, że muzeum chciało ze mną podpisać
    umowę o dzieło, a ja, jak się dowiedziałam, nie mogłam jej podpisać, bo
    prowadze działalność, która pokrywa się z tym, co miałam dla muzeum
    wykonać. To muzeum narzucało mi formę umowy. W chwili obecnej już jestem
    po rozmowach z muzeum i sprawa zostanie rozwiązana inaczej.
    Dziękuje wszystkim, którzy poświęcili czas, żeby mnie, ciemnej
    podatkowo-prawnie osobie, rozjasnić troszkę w głowie. :)

    Agnieszka
    --
    .-._ http://www.pieski.tukan.pl/ _.-.
    ) {_}^ )' Agnieszka Krysiak '( ^{_} (