  • 1. Data: 2006-05-18 13:49:30
    Temat: DG czy umowa o dzieło ????
    Od: Piotr <b...@v...pl>

    Witam

    Prowadzę sobie od wielu lat DG - swiadcze usługi doradcze dla firm.
    Od wielu lat jestem na KPiR ale zaczynam myslec czy to ma sens i
    doszedlem do takich wniosków ze wlasciwie to mogę zamknąc tę działalność
    i pracować dla firm na umowe o dzieło.
    Zastanawiam się tylko co z wynajmowanym lokalem biurowym, telefonem
    komórkowym, usługami hostingowymi www dla mnie za oplaty ktorych
    przychodzą faktury itp.
    Zakladam ze nie musze informowac GSM ani hosta WWW ze nie bede prowadzil
    DG, i tak jak oplacam faktury tak długo to będzie działac. CO do lokalu
    to nie wiem jak wlasciciel na to spojrzy ale to kwestia do dogadania.

    Pytanie jakie mnie meczy to czy US nie przypieprzy się ze strona www
    wciaz działa i odnosi się działalnosci gospodarczej, ktorej de facto nie ma

    ??

    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie

    Pzdr

    Piotr