  • 1. Data: 2006-01-13 18:19:14
    Temat: DG i przekazanie sprzętu
    Od: "klaudia4567" <k...@o...pl>

    Witam

    Chciałabym przekazać mężowi używany komputer, mam fakturę (wystawioną na
    siebie) na obudowe, płytę, pamięć, procesor i kartę grafiki, nie mam faktury
    na dysk i monitor LCD.

    W jaki sposób wykonać takie przekazanie, żeby było prawnie ok?? Mąż zaczyna
    DG, jak ma to wprowadzić??? Może nie da rady?

    Czytałam że wszystko trzeba wprowadzić wg fakur zakupu albo po cenach
    rynkowych, ale tu jest sprzęt używany.

    Naprawdę szukałam na grupie i w googlach, ale nic nie znalazłam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl