  • 1. Data: 2003-07-31 15:31:18
    Temat: DUZA BIEDA
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Jak zalatwic sprawe. Mam przyjaciela ktory nawazyl niezlego piwa
    Nie placil podatkow, ani Zus od 1,5 roku. Juz zainteresowala sie nim policja
    i prokuratura. PIT-y wysylal. Nie wysylal deklaracji zusowskich.
    1 Co mu grozi
    2. Co ma robic.

    Ukrywanie sie nie ma sensu.

    Pozdrawiam Adamski

  • 2. Data: 2003-08-04 18:47:06
    Temat: Re: DUZA BIEDA
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 31 lipca 2003 o godzinie (17:31:18) napisano:
> [...]
    A> Nie placil podatkow, ani Zus od 1,5 roku. Juz zainteresowala sie nim policja
    A> i prokuratura. PIT-y wysylal. Nie wysylal deklaracji zusowskich.

    Przede wszystkim zwrocic sie do adwokata i/lub doradcy podatkowego, a
    nie na grupe dyskusyjna. Oszczednosci z wypytywania sie tutaj w tak
    powaznej sytuacji moga byc bardzo pozorne...

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 3. Data: 2003-08-05 07:30:58
    Od: "Tomek F. (Fido__)" <t...@w...gazeta.pl>

    Adamski wrote:
> [...]
    > Nie placil podatkow, ani Zus od 1,5 roku. Juz zainteresowala sie nim policja
    > i prokuratura. PIT-y wysylal. Nie wysylal deklaracji zusowskich.

    Jestem Ciekaw na co liczą ludzie, którzy tak robią. Że zostaną
    potraktowani jak stocznie czy kopalnie? Teraz niestety pewnie sam
    adwokat będzie kosztował tyle co oszczędności z tego 1.5 roku...

    --
    Tomek F. (Fido__)

  • 4. Data: 2003-08-06 07:11:05
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Jestem Ciekaw na co liczą ludzie, którzy tak robią. Że zostaną
    > potraktowani jak stocznie czy kopalnie? Teraz niestety pewnie sam
    > adwokat będzie kosztował tyle co oszczędności z tego 1.5 roku...

    Bardzo nie lubie takich pozornych madrali.
    Podam Ci przyklad
    Jedziesz w windzie. Nagle nichcacy potraciles faceta. On zrobil Ci za to
    ogromna awanture i zbluzgal Cie od najgorczych. Co pomyslisz?? Ze cham,
    debil, nienormalny.

    Ale nie wiesz jednego. Facet, ktorego potraciles ma rozlegle poparzenia na
    prawie calym ciele. Dotyk jego koszuli jest juz cierpieniem, dotyk przez
    inna osobe jest bolem nie do zniesienia.

    Gdybys to wiedzial bys go przeprosil.

    Tak samo jak pomyslales o tej sprawie. Plytko bo nie znasz szcegolow. Takie
    wolne mysli moze i sa zabawne ale merytoryki w nich zadnej. "Jak nie wiesz
    co powiedziec - lepiej nie mow nic"

    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2003-08-06 11:33:01
    Od: "Tomek F. (Fido__)" <t...@w...gazeta.pl>

    Adamski wrote:

    > Bardzo nie lubie takich pozornych madrali.
    [...]
> [...]
    > wolne mysli moze i sa zabawne ale merytoryki w nich zadnej. "Jak nie wiesz

    Widzisz stary, rozumiem Twoje zaangażowanie uczuciowo-emocjonalne w
    sprawę. Ale pamiętaj, że dla mnie jest to kolejny gość, który nie płacił
    podatków i ZUS-u i teraz obudził się z problemem poniewczasie. Nie dałeś
    mi szansy poznać faktycznych powodów, więc się nie dziw, że traktuję
    problem bezosobowo bazując na Twoim skąpym przekazie.

    Poza tym moje pytanie było ogólne i prawie nijak miało się do tej
    konkretnej sytuacji (nic nie mam do Ciebie, ani do Twojego znajomego -
    chcecie - nie płaćcie podatków - wasza sprawa), więc wyzwanie mnie od
    "mądrali" było conajmniej niegrzeczne.

    Z mojej strony EOT, bo mam wrażenie, że karmię trolla.

    --
    Tomek F. (Fido__)

  • 6. Data: 2003-08-07 09:27:42
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > konkretnej sytuacji (nic nie mam do Ciebie, ani do Twojego znajomego -
    > chcecie - nie płaćcie podatków - wasza sprawa), więc wyzwanie mnie od

    Nie chcialem Cie dotknac (zreszta Ty mnie pewnikiem tez nie). Rozstanmy sie
    w pokoju.

    Pozdrawiam
    Adam