  • 1. Data: 2010-01-09 19:34:32
    Temat: Dane w VIES
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Zauważyłem dziś, że moje dane pojawiły się w VIES.
    Przegapiłem jakąś zmianę (*) czy po prostu MF nagle
    odblokował dodatkowe kabelki do Brukseli?

    (*) W ostatniej noweli VAT nic na ten temat nie ma

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-01-09 21:41:09
    Temat: Re: Dane w VIES
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Zauważyłem dziś, że moje dane pojawiły się w VIES.
    > Przegapiłem jakąś zmianę (*) czy po prostu MF nagle
    > odblokował dodatkowe kabelki do Brukseli?

    Ooo, faktycznie widać dane.
    A to musi być rozporządzenie na to?

  • 3. Data: 2010-01-09 21:43:59
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-01-2010 o 22:41:09 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Ooo, faktycznie widać dane.
    > A to musi być rozporządzenie na to?

    No właśnie nie wiem, pytam w razie gdybym coś przegapił.

    --
    Tomek