  • 1. Data: 2010-01-08 19:36:37
    Temat: Koszty a brak przychodu
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    Zacząłem DG jako osoba fizyczna od 1-12-2009 i pokupowałem różne
    potrzebne do rozpoczęcia działalności rzeczy, które mógłbym odliczyć od
    przychodu, ale... nie miałem przychodu.
    Czy te koszty można odliczyć od podatku w styczniu 2010, czy nie?

    pozdrawiam
    --
    kffiatek

  • 2. Data: 2010-01-08 19:46:49
    Temat: Re: Koszty a brak przychodu
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kffiatek" <k...@s...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale... nie miałem przychodu.
    > Czy te koszty można odliczyć od podatku w styczniu 2010, czy nie?

    Teraz te koszty sa juz strata za 2009 rok - polowe z nich odliczysz sobie za
    rok - w rozliczeniu rocznym za 2010.
    Kolejna polowe ewentualnie za znow za rok

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-01-08 20:07:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    SDD wrote:

    > Teraz te koszty sa juz strata za 2009 rok - polowe z nich odliczysz
    > sobie za rok - w rozliczeniu rocznym za 2010.

    Nie musi czekać rok. Może rozliczyć na bieżąco tę połowę
    jeśli bedzie dochód w styczniu czy lutym 2010