  • 1. Data: 2005-09-20 18:13:00
    Temat: Darowizna, a umowa z developerem.
    Od: "Piotrek" <p...@w...pl>

    Witam.
    Mam pytanie: Mam podpisaną umowę z developerem z terminem realizacji na
    przełom 2006/2007. Czy jeśli dzisiaj zostanie mi podarowane mieszkanie o
    powierzchni 70m2 od rodziców, to będę musiał zapłaci podatek, czy nie (niby
    mam obecnie prawo do lokalu mieszkalnego, tylko on jeszcze nie istnieje -
    obecnie tylko w formie zielonej trawki :-) )
    Dzięki z góry za info.

    Piotr.

  • 2. Data: 2005-09-21 00:45:37
    Temat: Re: Darowizna, a umowa z developerem.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > mam obecnie prawo do lokalu mieszkalnego, tylko on jeszcze nie istnieje -
    > obecnie tylko w formie zielonej trawki :-) )

    Nie masz pawa do lokalu bo umowa o wybudowanie to nie prawo do lokalu.
    Ja ci dzisiaj rodzice podarują to niechcąc płacić podatku 5 lat będziesz
    w nim musiał fizycznie przemieszkać.