  • 1. Data: 2005-09-20 08:18:16
    Temat: refakturowanie
    Od: "Przemysław" <p...@a...net.pl>

    Witam

    Nadaje na poczcie druki bezadresowe i otrzymuje od nich fakture (0% Vat).
    Wystawiam klientowi fakturę i za tą usługę daje 0% czy 22% Vat ?

    pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-09-20 08:32:16
    Temat: Re: refakturowanie
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemysław" wrote:

    > Witam
    >
    > Nadaje na poczcie druki bezadresowe i otrzymuje od nich fakture (0% Vat).

    0% czy jednak zw.

    > Wystawiam klientowi fakturę i za tą usługę daje 0% czy 22% Vat ?

    Odpowiem przez pytanie - dlaczego mialbyś dawać 0% gdy stawka podstawowa
    jest 22% - możesz podać jakąś podstawę prawną, że możesz wystawić 0%?
    Jeśli nie możesz - wystawiasz 22%.

    Pozdr
    Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
    ________________
    Science-fiction DVD: Pitch Black, Wladcy Ognia, Arjuna - Córka Ziemi
    Rewelacyjne ceny na Allegro ............ http://miniurl.pl/dobracena

  • 3. Data: 2005-09-20 09:12:51
    Od: "Przemysław" <p...@a...net.pl>

    > 0% czy jednak zw.

    Faktycznie zw

    > Odpowiem przez pytanie - dlaczego mialbyś dawać 0% gdy stawka podstawowa
    > jest 22% - możesz podać jakąś podstawę prawną, że możesz wystawić 0%?
    > Jeśli nie możesz - wystawiasz 22%.

    Kiedyś pracowałem w firmie zajmującej się wyposażaniem biur.
    I np. część krzeseł obrotowych kupowaliśmy i sprzedawaliśmy z 0% Vat.
    (wpisując odpowiednie SWW).
    Dlatego chce się upewnić czy nie można zastosować czegoś podobnego w tym
    przypadku.

    pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-09-20 10:47:32
    Od: "Minimex" <m...@p...onet.p>

    Możesz wystawić fakturę (refakturę) ze stawką "zw." o jeżeli nie doliczasz
    marży lub dodatkowych kosztów.
    "o ile umowa tak stanowi..."

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/17.html?numer=1228
    &dok=1228.17.52.2.3.1.0.1.htm

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-09-20 10:52:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Przemysław wrote:

    > Dlatego chce się upewnić czy nie można zastosować czegoś podobnego w
    > tym przypadku.

    Jeśli na imię nie masz "Poczta" a na nazwisko "Polska" to niestety nie
    można ;-)

  • 6. Data: 2005-09-20 11:03:21
    Od: "Minimex" <m...@p...onet.p>

    > Przemysław wrote:
    > Jeśli na imię nie masz "Poczta" a na nazwisko "Polska" to niestety nie
    > można ;-)

    A to niby dlaczego?
    Może "nie bo nie"!

  • 7. Data: 2005-09-20 11:17:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Minimex wrote:

    > A to niby dlaczego?
    > Może "nie bo nie"!

    Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług - załącznik
    nr 4

  • 8. Data: 2005-09-20 20:39:37
    Od: "Minimex" <m...@p...onet.p>

    > Minimex wrote:
    > Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług - załącznik
    > nr 4

    A co ma ten załącznik do refakturowania.
    Pomyśl trochę i pocztaj jeszcze np. tu:
    http://www.olenka.pl/forum.drukuj.php?id=2939