  • 1. Data: 2003-04-23 12:23:24
    Temat: Darowizna-jak odliczyc?
    Od: "Marcin" <s...@i...pl>

    Jak i ile mozna odliczyć z darowizny od osoby prywatnej na rzecz osoby
    prywatnej? Np. mój wuje chce podarować mi 2000 zł na czesne, jest on
    emerytem z dochodem powiedzmy 1500 zł brutto, wiec ile on bedzie mógł
    sobie odliczyć z podatku i czy ja bede musiał zapłacić jakiś podatek,
    dodam że jestesm bezrobotny z prawem do zasiłku i studiuje zaocznie.
    z góry dziekuje

    Marcin

  • 2. Data: 2003-04-23 13:30:11
    Temat: Re: Darowizna-jak odliczyc?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Marcin" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > sobie odliczyć z podatku i czy ja bede musiał zapłacić jakiś podatek,
    > dodam że jestesm bezrobotny z prawem do zasiłku i studiuje zaocznie.

    Zdaje się, że dokładnie zero. No chyba, że jesteś instytucją dobroczynną.
    Czasy odliczeń darowizn dla osób fizycznych to chyba się skończyły jakieś
    kilka lat temu.