  • 11. Data: 2005-05-07 15:38:28
    Temat: Re: Darowizna na cele mieszk. + pozyczka ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Haiki Tippo wrote:

    > Rozumiem, ze to nie przejdzie ? Czytajac niektore wypowiedzi w watku
    > rozumiem, ze jest mozliwe uzyskanie "podwojnej" darowizny od kazdego
    > rodzica (9637 x 2), polowa to darowizna ogolna, a polowa - na cele
    > mieszk. ?

    od kazdego z rodzicow mozesz dostac.
    - darowiznę ogólną 9637 zł
    - darowiznę na cele mieszkaniowe 9637 zł
    - pożyczkę w kwocie 9637 zł. (zadbaj o to, aby na wyciągach bankowch
    było widać, że ją spłacasz, bo inaczej ci ją przekwalifikują na
    darowiznę i zapłacisz podatek).

  • 12. Data: 2005-05-07 16:00:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 May 2005, Slayer wrote:

    > + ekmm, pożyczka....;-)

    Ykhm... tematu nie przeczytałem :[ !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2005-05-07 16:04:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 May 2005, witek wrote:

    > + dobrze policzył.

    Tak. Jakoś tak zapomniałem iż wątek dotyczy:

    > + 2 x pożyczka (nie wiem, czy dwa, czy raz, ale załóżmy, że dwa)

    ...dwa, jest "od osoby" :)

    > + a jak się ma jeszcze żonę, drugie tyle po stronie żony,

    ...więcej - pomijając wujków :) to rodzice są jednocześnie teściami
    i "normalnie wolna" darowizna rośnie :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2005-05-07 16:08:10
    Od: "Slayer" <b...@b...ble>

    wiadomości

    > ...więcej - pomijając wujków :) to rodzice są jednocześnie teściami
    > i "normalnie wolna" darowizna rośnie :)

    oraz pożyczka ;-)

  • 15. Data: 2005-05-07 18:34:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Slayer wrote:

    > oraz pożyczka ;-)

    zgadza się, wszystko się rozmnaża razy 2.