  • 1. Data: 2002-12-29 17:18:33
    Temat: Darowizna rzeczowa-czy mozna odpisac?
    Od: "Bakla" <w...@h...com>

    Witam,

    Wiem ze mozna przekazac darowizne pieniezna na kosciol lub inne cele
    charytatywne i odpisac to sobie pozniej od dochodu (do 10%)

    Mam troche artykulow spozywczych (za kilka k) kupionych w makro, mam na to
    rachunek. Pisze to jako osoba fizyczna. Chcialbym przekazac te artykuly
    Monarowi. Czy darowizne rzeczowa tez mozna sobie odpisac? Jesli tak, to
    pewnie musze miec jakies pisemko. Moze byc jakies oswiadczenie, ze dnia tego
    a tego przekazalem Monarowi artykuly x w ilosci y o wartosci z i do tego
    miec rachunek na identyczna wartosc?

    dzieki, pzdr