  • 1. Data: 2002-01-14 21:42:18
    Temat: Deklaracja Roczna 2001 TAXNET z podatki.pl
    Od: <k...@y...com>

    Czesc,

    Wydaje mi sie ze jest blad w w/w programie. Chodzi o PIT/D czesc D1, pola 72 i
    73. Z tego co wiem to w tym roku z KM mozna odliczyc 9660, co wynika z 32200
    rocznej sumy wplat. Przy wyzszych kwotach w polu 72 sprawdzany jest tylko
    warunek "czy mniejsze od limitu (pole 68)", jesli tak to wpisuje do 73 od razu
    wyliczona kwote, mimo ze jest ona wieksza niz 9660. Czy ktos moze to
    potwierdzic, byc moze ja cos zle robie.

    Dzieki i pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-01-15 18:03:31
    Temat: Re: Deklaracja Roczna 2001 TAXNET z podatki.pl
    Od: "Małgosia" <e...@p...onet.pl>

    Witam. To faktycznie błąd algorytmu - poprawiona wersja będzie dostępna
    jutro przed południem.
    Pozdrawiam
    RG