  • 1. Data: 2004-01-30 23:58:58
    Temat: Deklaracja VAT 7 - w które pola wpisać
    Od: a <u...@d...invalid>

    Witajcie!
    Jestem platnikeim VAT 22% i dotad zakupy byly z VAT 22% , a teraz trafil
    mi sie taki rodzynek na 1 fakturze:
    1.Oprogramowanie 500zl netto + 22% = 610zl
    2.Ksiazka 50zl netto + 0% = 50zl

    Co zrobic w deklaracji VAT z ta nieszczesna ksiazka z 0% VAT?
    Czy trzeba to gdzies uwzglednic?
    W jakie pola(nr z deklaracji please) to wpisac?

    Pomocy!

  • 2. Data: 2004-01-31 11:38:34
    Temat: Re: Deklaracja VAT 7 - w które pola wpisać
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    a wrote:

> [...]
    > 1.Oprogramowanie 500zl netto + 22% = 610zl
    > 2.Ksiazka 50zl netto + 0% = 50zl
    >
    > Co zrobic w deklaracji VAT z ta nieszczesna ksiazka z 0% VAT?

    Jak mowila mila Pani z US "kazdy odpowiada za siebie".

    generalnie ustawa mowi, ze zakupuy ze stawka 0% sa opodatkowwane stawka 0%
    a w opisie pola jak byk stoi - zakupy opodatkowane ...

    wiec mysle ze jesli pan to doliczy to sienic nie staine,
    przy zakupach w roznych stawkach NIGDY nie jest tak, by
    mozna bylo wylicyc pole "VAT od..." z odpowiadajacego mu pola zakupy.

    Druga szkola mowi, ze nalezy wpisywac to od czego jest "kwota VAT"..
    no i radzi nie wpisywac.
    Poniewaz nie ma to wplywu na zobowiazania podatkowe i ta droga nie wydaje
    sie grozna...

    Boguslaw