  • 1. Data: 2002-09-19 11:46:26
    Temat: Diety
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Na jaki dziń przeliczam diety w związku z odbytą podróżą służbową
    zagraniczną pracodawcy.
    Na dzień przekroczenia granicy w tamtą? czy spowrotem?, a może na jakiś inny
    dzień?
    Zaznaczam, że nie była wypłacana waluta na tę podróż.
    Podróż rozpoczęła się np. 02.07 a zakończyła 17.07 w ramach jednego wyjazdu
    służbowego kilka razy była przekraczana granicza z Niemcami, każdorazowy
    pobyt w Niemczech trwał 2-3 dni.
    Na jaki dzień w takim wyradku powinnam przeliczyć EURO????
    Bardzo proszę o pomoc, bo jutro już 20, a nigdzie nie mogę tego znaleźć.
    Pozdrawiam k.

  • 2. Data: 2002-09-19 12:06:31
    Temat: Re: Diety
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    > inny
    > wyjazdu
    >
    > 1. Masz wypisana jedna delegacje, czy kilka (jadna na kazdy pobyt)
    ===
    Jedną, ponieważ wyjechałam 02.07 , 03.07 przekroczyłam granicę ..potem
    jeszcze kilka razy w tą i spowrotem, ostatni raz spowrotem przekrozyłam
    granicę 17.07.
    Nie wiem czy powina to być jedna delegacja od 02 do 17.07, ale skoro do
    domu wróciłam 17.07 , to chyba jedna.
    ====

  • 3. Data: 2002-09-19 12:51:22
    Od: "blower" <b...@p...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2002-09-23 12:11:24
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Może ktoś ma podobny schemat wyjazdu slużbowego, podczas jednego kilka razy
    przekraczana jest granica w tą i spowrotem. Jak w takim przypadku
    technicznie rozpisać diety krajowe i zagraniczne??
    K.

  • 5. Data: 2002-09-23 16:37:42
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Może ktoś ma podobny schemat wyjazdu slużbowego, podczas jednego
    kilka razy
    > przekraczana jest granica w tą i spowrotem. Jak w takim przypadku
    > technicznie rozpisać diety krajowe i zagraniczne??

    Tak z ciekawości zapytam:
    Po co granica była przekraczana "w te i we wte"?
    Technicznie bardzo mnie interesuje
    "algorytm przekraczania" pozwalający
    naliczyć większą diete :-)))

    CEZ

  • 6. Data: 2002-09-24 12:30:11
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    > kilka razy
    >
    > Tak z ciekawości zapytam:
    > Po co granica była przekraczana "w te i we wte"?
> [...]
    ====
    Nie. Sytuacja wygląda tak: wyjeżdzam z domu, jadę za granicę załatwiam tam
    spawy wracam do polski po coś co potem muszę znowu zawieźć za granicę i tak
    kilka razy, w tym czasie ani razu nie wracam do domu, dopiero po np.17
    dniach wracam do domu.
    Czy poprawnie robię wystawiając na taki jeden wyjazd, jedną delegację
    zagraniczną i jedną krajową (tutaj mam problem z wpisaniem miejscowości
    docelowej), jak to powinno poprawnie wyglądać?
    K.
    K.