  • 1. Data: 2002-01-08 19:43:36
    Temat: karta podatkowa i zwolniona od podatku VAT
    Od: PK <k...@p...fm>

    kiedy osoba fizyczna prowadzaca dzia?alnosc w zakresie uslug
    fryzjerskich bedaca
    w roku 2001 opodatkowana w formie karty podatkowej i zwolniona od
    podatku VAT
    a jednoczenie zoobowiazana do prowadzenia ewidencji przychodow powinna
    rozpoczac
    prowadzenie ewidencji VAT - jesli przychod w wysokosci 10 000 euro
    (ok. 38 500) zostal przekroczony w ciagu roku 2001, zaraz po tym tj w
    2001 czy od stycznia 2002r. ?

    Dziekuje
    Pozdrawiam
    PK

  • 2. Data: 2002-01-08 20:50:50
    Temat: Re: karta podatkowa i zwolniona od podatku VAT
    Od: "Ircys" <i...@w...post.pl>

    Użytkownik PK pisze...
> [...]
    > powinna rozpoczac prowadzenie ewidencji VAT - jesli przychod
    > w wysokosci 10 000 euro (ok. 38 500) zostal przekroczony

    Zaraz po tym.
    W 2002 musi tylko powtorzyc, ze chce/musi byc VAT-owcem
    i prowadzic pelna ksiegowosc.

    Ircys

  • 3. Data: 2002-01-08 20:52:44
    Od: "Dorota Machut" <a...@a...com.pl>

  • 4. Data: 2002-01-08 22:28:59
    Od: "Ryszard Lachman" <r...@o...com>

    Użytkownik "Dorota Machut" <a...@a...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a1fmr2$sql$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Ircys" <i...@w...post.pl> napisał w wiadomości

    karta jest nadal wiec nie potrzeba pelnej ksiegowosci

    === Ryszard Lachman SP9VNQ
    === r...@o...com

  • 5. Data: 2002-01-08 22:44:09
    Od: "Ircys" <i...@w...post.pl>

    Użytkownik Dorota Machut pisze...

    Rzeczywiscie, masz racje :O

    Pozdrawiam

    Ircys

  • 6. Data: 2002-01-09 17:48:37
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl>

    Użytkownik "Ryszard Lachman" <r...@o...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:a1fmr2$sql$1@news.tpi.pl...

    > karta jest nadal wiec nie potrzeba pelnej ksiegowosci

    Wracajac do watku pierwotnego ewidencje trzeba prowadzic od momentu
    przekroczenia 10000 euro czy od poczatku roku 20001 ?.Urzedy skarbowe
    rozsylaja takie pisemka aby podac
    cytuje" ....dochody/obroty zgodnie z ewidencja VAT za rok 2001". W zwiazku z
    tym trzeba pisac w/w obroty po przekroczenie 10000 euro czy wszystkie?. Tak
    na marginesie nie wiem po co te pisemka w przypadku kiedy i tak osoby ktore
    przekroczyly 10000 euro musza placic VAT .

    Witek.