  • 1. Data: 2002-01-08 22:54:10
    Temat: czekac czy nie na PIT od zleceniodawcy?
    Od: "Rafi" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    sytuacja nastepujaca: pracowalem dla firmy X na umowe o dzielo, teraz
    powinienem dostac poczta od nich pit roczny. Jednak najprawdopodobniej firma
    X, majaca wiele spraw na glowie, zrobi to w ostatniej kolejnosci, czyli
    jakos w marcu. A mnie sie spieszy, bo mam nadplate podatku.

    Czy moge juz teraz wyslac swoj roczny PIT, zakladajac, ze poprawnie oblicze
    kwote dochodu oraz pobranych zaliczek?
    Czy lepiej specjalnie "pomylic sie" powiedzmy o 10 zl na korzysc US, tak aby
    w razie jakis drobnych rozbieznosci groszowych (wiadomo, zaokraglenia, etc)
    nie bylo problemow?

    Co myslicie?

    Rafi