  • 1. Data: 2004-01-15 22:30:35
    Temat: Do kiedy zgłaszać ryczałtową zalicznę na podatek ?
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    W zeszłym roku było coś takiego, że można było zgłosić chęć
    ryczałtowego opłacania zaliczki na podatek dochodowy.
    Tj. na podstawie poprzedniorocznych dochodów wyliczają mi
    wartość zaliczki którą płacę co miesiąc przez cały rok
    i nie muszę składać PIT-5.
    Czy w tym roku tez to działa ? Jeśli tak to do kiedy trzeba to
    zgłosić ? coś koło połowy lutego mi sie kojarzy , ale nie jestem pewien.

    Marek

  • 2. Data: 2004-01-16 09:22:38
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w tym roku tez to działa ? Jeśli tak to do kiedy trzeba to
    > zgłosić ? coś koło połowy lutego mi sie kojarzy , ale nie jestem pewien.

    Czy masz na myśli uproszczoną formę wpłacania zaliczek?
    Art. 44 ust. 6b i następne, oczywiście ustawy o pod. doch. od osób
    fizycznych.
    Zawiadomienie o wyborze tej formy wpłacania zaliczek składa się do 20
    lutego.

    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2004-01-18 20:55:46
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

> [...]
    > fizycznych.
    > Zawiadomienie o wyborze tej formy wpłacania zaliczek składa się do 20

    Dzięki !

    Marek