    From: "EMPI" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Do kiedy zgłaszać ryczałtową zalicznę na podatek ?
    Date: Thu, 15 Jan 2004 23:30:35 +0100

    Hej !

    W zeszłym roku było coś takiego, że można było zgłosić chęć
    ryczałtowego opłacania zaliczki na podatek dochodowy.
    Tj. na podstawie poprzedniorocznych dochodów wyliczają mi
    wartość zaliczki którą płacę co miesiąc przez cały rok
    i nie muszę składać PIT-5.
    Czy w tym roku tez to działa ? Jeśli tak to do kiedy trzeba to
    zgłosić ? coś koło połowy lutego mi sie kojarzy , ale nie jestem pewien.

    Marek