  • 1. Data: 2007-04-28 11:07:16
    Temat: Dołączać dowód wpłaty 1% do PIT ?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Mam pytanko: czy dowód wpłaty 1% na OPP załączać do zeznania PIT 37, czy
    tylko trzymać na wypadek, gdy urząd zechce sprawdzić?
    Jacek

  • 2. Data: 2007-04-28 11:08:39
    Temat: Re: Dołączać dowód wpłaty 1% do PIT ?
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Mam pytanko: czy dowód wpłaty 1% na OPP załączać do zeznania PIT 37, czy
    > tylko trzymać na wypadek, gdy urząd zechce sprawdzić?

    W tym tygdoniu bylo kilka razu juz!!

    Bez zalacznikow.

    Robert

  • 3. Data: 2007-04-28 15:33:13
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Dzięki,
    odpowiedź zupełnie w stylu mojej małżonki "sto razy ci mówiłam, w zeszłym
    tygodniu itp itd ............ tak/nie"
    Jacek

  • 4. Data: 2007-04-28 20:45:26
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    > odpowiedź zupełnie w stylu mojej małżonki "sto razy ci mówiłam, w zeszłym
    > tygodniu itp itd ............ tak/nie"

    O malzonkach tez juz bylo ze 100 razy... ;-)

    Baton