  • 1. Data: 2007-04-28 10:28:59
    Temat: Samochod w ST -blad - prosze o pomoc
    Od: AJ <a...@n...pl>

    Witam

    Jestem wspolwlascicielem samochodu osobowego, zaliczylem go do go ST w
    styczniu 2007 i zrobilem amortyzacje jednorazowa, wartosc ponizej 3500
    (nie wiedziale ze zmienily sie przepisy) Z serwisu - ifirma.pl Pani mi
    powiedziala ze mozna, wiec nie zajmowalem sie tym...

    Moje pytanie brzmi co zrobic teraz, musze to wyrzucic z kosztow i
    amortyzowac normalnie. Czy jest jakies inne wyjscie? Myslalem zeby
    przeniesc ta operacje na grudzien, ale rozliczylem sie juz rocznie i
    musialbym skladac korekte pewnie.... dzieki za wszelkie sugestie.

    AJ

  • 2. Data: 2007-04-28 15:08:46
    Temat: Re: Samochod w ST -blad - prosze o pomoc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Apr 2007, AJ wrote:

> [...]
    > styczniu 2007 i zrobilem amortyzacje jednorazowa, wartosc ponizej 3500 (nie

    Które to przepisy się jakoby zmieniły?

    > Z serwisu - ifirma.pl Pani mi powiedziala
    > ze mozna, wiec nie zajmowalem sie tym...
    >
    > Moje pytanie brzmi co zrobic teraz, musze to wyrzucic z kosztow i amortyzowac
    > normalnie.

    Dlaczego?

    Nie pokręciłeś ze sobą amortyzacji "atomowej" z jednorazową?
    Bo tę pozwalającą zaliczyć w KUP raty od 30% w momencie wprowadzenia
    do ST rzeczywiście znieśli.
    Ale JEDNORAZOWĄ???
    Tu masz przepisy:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
    ...i wyjaśnij co wadzi w zastosowaniu art. 22f.3

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-04-28 20:02:19
    Od: "Aj" <n...@n...pl>

    > Tu masz przepisy:
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-d
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
    > ...i wyjaśnij co wadzi w zastosowaniu art. 22f.3

    Pomylilem sie, dziekuje bardzo za wyprowadzenie z bledu....

    AJ

  • 4. Data: 2007-04-28 20:39:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Apr 2007, Aj wrote:

    > Pomylilem sie, dziekuje bardzo za wyprowadzenie z bledu....

    Nie chciałem jakoś specjalnie urazić, tylko nadepnąwszy na odcisk
    wydobyć dokładny opis, bo mi się teza nie podobała :)

    > Pozdrawiam

    wzajemnie - Gotfryd