  • 1. Data: 2006-10-24 17:14:51
    Temat: Doradztwo Finansowe a VAT - raz jeszcze
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Fakty:
    Jest firma (mojej żony) wpis PKD: 67.13 - Doradztwo Finansowe.

    Jest umowa agencyjna pomiędzy bankiem i firmą mojej żony na świadczenie
    usług w przedmiocie pozyskiwania klientów dla banku (czyli PKWiU
    67.13.10-00.10 Usługi pośrednictwa między stronami zaangażowanymi w
    udzielanie i przyjmowanie kredytów).

    Jest Ustawa o VAT i zał nr4 a tam widnieje w poz.3 iż: Usługi
    Pośrednictwa Finansowego z sekcji J ex (65-67) są zwolnione z VAT z
    wyłączeniem m.in. Doradztwa Finansowego (PKWiU ex 67.13.10-00.20)

    Czyli działalność mojej żony jest zwolniona z podatku VAT? Jeżeli tak to
    jest to zwolnienie przedmiotowe?

    Może pytanie jest lamerskie ale im dłużej czytam ustawę o VAT tym mniej
    rzeczy staje się dla mnie klarownych.

    P.S. dnia 28.09 pojawił się na PSPP wątek:
    news.easynews.com

    i teraz już nic nie rozumiem. Kogo tyczy a kogo nie tyczy zwolnienie z
    VAT - help!!!!

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski