  • 1. Data: 2007-02-28 18:31:43
    Temat: Dostałem lokal użytkowy... i co dalej?
    Od: "D@rck" <d...@g...pl>

    Witam.
    Dostałem w darowiźnie (I grupa) lokal użytkowy, który obecnie jest
    wynajmowany jakiejś firmie handlowej.
    Co teraz mam zrobić, czy muszę zgłosić to do urzędu skarbowego? Czy mam
    założyć działalność gospodarczą? Co mam tej firmie wystawiać: faktury
    Vat(tak jak były właściciel) czy jakieś inne rachunki (uproszczone? są
    jeszcze takie?)? I jak mam się rozliczać z podatku(ów)? Obecnie przebywam na
    bezrobociu.
    Jestem zielony w tej kwestii, bardzo proszę o poradę.

    pozdr.
    daret