  • 1. Data: 2007-02-28 11:55:38
    Temat: przedawnia roszczeń przez operatora ERA
    Od: Marta<m...@w...tvp.pl>

    Witam
    Pod koniec 1998 roku nie zapłaciłam ostatniego rachunku w erze(zapomniałam, a
    później to już jakos tak poszło). Dwa dni temu odewzał się do mnie Komornik,
    poinformował mnie że w 2001 roku został wydany wyrok, ze mam dokonac zaległa
    opłate plus wszystkie inne koszty, które narosły przez ten czas. Mam dwa pytania,
    po piewrsze czy taka płatność nie ulagła już przedawnieniu po drugie czy komornik
    miał prawo tyle czasu zlekać żeby poinformowac mnie o wydanym roku, wkońcu od
    2001 roku mineło już 6 lat. Bardzo proszę o pilną odpowiedź.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-28 11:59:58
    Temat: Re: przedawnia roszczeń przez operatora ERA
    Od: "WyWroT" <w...@v...pl>

    roku, wkońcu od
    > 2001 roku mineło już 6 lat. Bardzo proszę o pilną odpowiedź.

    Zapłać pilnie i pokłopocie

    Sten

  • 3. Data: 2007-03-01 02:06:55
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Marta" <m...@w...tvp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od
    > 2001 roku mineło już 6 lat. Bardzo proszę o pilną odpowiedź.

    Wyrok / sądowy nakaz zapłaty przedawnia się po 10 latach od chwili
    wyania. Pytanie dlaczego nie zostałeś powiadomiony o wydaniu nakazu zapłaty.
    Być może sąd Cię próbował informować, tylko się poleconych z poczty nie
    odbierało.