  • 1. Data: 2005-12-10 18:50:52
    Temat: Dotyczy wywozu towaru poza obszar Unii
    Od: "Sanmiguel" <s...@p...onet.pl>

    Odprawiłem w Oddziale Celnym w Świecku samochód osobowy do wywozu na
    Białoruś.
    W polu D dokumentu SAD celnik wpisał mi termin na wywóz towaru (1 tydzień).
    Sprawy tak się potoczyły, że nie będę mógł jeszcze przez miesiąc tego auta
    wywieźć. Czy data wyznaczona przez urząd jest wiążąca? Jeżeli tak, to jakie
    konsekwencje czekają mnie jeżeli nie wywiozę towaru w terminie.