  • 1. Data: 2005-12-10 14:38:23
    Temat: ZUS i bezsilność
    Od: tester <t...@t...tester>

    Witam!

    Mam taki problem:
    -----------------
    ZUS nie przekazał mi składek za pół roku 2003 i I kwartał 2004 do II Filaru OFE.
    Pisałem pisma reklamacyjne w kwietniu 2004 do mojego oddziału ZUS. Upominałem
    sie telefonicznie o odzpowiedź i łaskawie dostałem ją po 3 miesiącach - na
    koniec czerwca 2004 (powinna być po mieciącu!!!). W odpowiedzi było że przekażą
    pieniadze gdy dokumenty zostaną poprawnie przetworzone przez centralny system
    (czyli nie wiadomo kiedy). Do dziś (grzudzień 2005) czyli po 1,5 roku nie mam
    pieniedzy przelanych do OFE za podany powyżej okres.
    Może ktos sie orientuje gdzie można uderzyć/odwołać się żeby zmusić ZUS do
    przelania zaległości do OFE. Dodam że wszystko jest zapłacone, nie ma zaległości
    i dokumenty są poprawne w moim oddziale ZUS(tak sami twierdzą), a pieniezy nie
    mam na koncie OFE.
    Dobrzy ludzie POMOCY!!!

  • 2. Data: 2005-12-10 14:56:16
    Temat: Re: ZUS i bezsilność
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    tester napisał(a):
> [...]
    > zaległości i dokumenty są poprawne w moim oddziale ZUS(tak sami
    > twierdzą), a pieniezy nie mam na koncie OFE.

    hm... to chyba nic nie zrobisz - ZUS przekaze twoje pieniadze do OFE z
    takimi odsetkami, ze i tak na tym stracisz, bo w tym czasie OFE wiecej
    by dla ciebie zarobilo

    sg

  • 3. Data: 2005-12-12 07:29:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    tester wrote:

> [...]
    > i dokumenty są poprawne w moim oddziale ZUS(tak sami twierdzą), a
    > pieniezy nie mam na koncie OFE. Dobrzy ludzie POMOCY!!!

    Zasłyszane:
    Pomaga podobno zgłoszenie do prokuratury podejrzenia popełnienia
    przestępstwa przez nieznanego z nazwiska pracownika ZUS. Kiedyś w sieci
    widziałem nawet wzór takiego zgłoszenia z wypisanymi chyba sześcioma
    art KK

  • 4. Data: 2005-12-12 09:29:00
    Od: "www.ePolisa.o-net.pl" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    zaległości
    > i dokumenty są poprawne w moim oddziale ZUS(tak sami twierdzą), a pieniezy
    polecam artykuł Rzeczpospolitej o toczącym się postępowaniu przed SN
    http://epolisa.blog.onet.pl/2,ID51234351,index.html

    Pozdrawiam
    W. Zaleska, doradca ING http://www.epolisa.o-net.pl