  • 1. Data: 2009-03-08 13:53:03
    Temat: Działalność gospod., etat i wspólne rozliczenie
    Od: "Rafal" <r...@g...pl>

    Witam!
    Żona posiada jednoosobową działalność gosp. i rozlicza się podatkiem liniowym.
    Dodatkowo żona pracuje na etacie, gdzie ma progresywną stawkę. Ja pracuję na
    etacie. Skoro żona posiada firmę z podatkiem liniowym to czy dobrze rozumiem,
    że nie możemy wspólnie rozliczyć naszych dochodów z etatów?

    Thx
    Rafał

  • 2. Data: 2009-03-08 18:29:38
    Od: "Majka04" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozumiem,
    > że nie możemy wspólnie rozliczyć naszych dochodów z etatów?

    Nie można wspólnie rozliczyć się.